Vaca

保溫消息

21 Sep 2023
【鈦輕量,可能係最輕嘅保溫杯!】
號外!! VACA小牛角內外純鈦超輕系列 強勢推出,可能係你用過最輕嘅保溫杯!

「鈦輕量」保溫杯內外層都由純鈦製成,超輕量設計,方便攜帶,隨時隨地都可以飲用,出街必備單品!鈦係親和性金屬,對人體安全無害,加上不含雙酚A, 擁有優異的抗菌及抗腐蝕性,防止細菌滋生,耐強酸和強鹼,極致耐用。內外純鈦杯中的真空隔熱層有效減慢溫度變化的速度,使你的飲料長效保熱保冷。純鈦杯可盛載多種飲品,例如中藥、茶、牛奶、咖啡,不會釋出重金屬 ,不會與飲品發生任何化學反應,更不易殘留食物氣味,安心飲用! 最適合喜歡享受不同飲品的大家啦~把握機會去各大銷售點搶購啦!

銷售點:ecLIVING簡簡單單、ecLiving eshop、各大百貨及HKTVmall
21 Sep 2023
【秋季限定 ! VACA小牛角保溫套裝低至45折,全城瘋搶】
話咁快又踏入秋季,VACA小牛角貼心為您帶來驚喜禮遇,指定貨品低至45折,只需$168起就有1套啦!!仲有晒不同類型配搭 ,精選推介有湯壺及直飲杯套裝,超抵價$168,湯壺可帶返辦公室飲屋企靚湯,而直飲杯就可以隨時飲,更擁有時尚少女粉外觀,CP值極高!! 多款保溫套裝任你揀,隨時自由斟自私飲,快啲去各大銷售點選購啦!

銷售點:ecLIVING簡簡單單、各大百貨及HKTV mall

16 May 2022
Tritan運動水壺新登場
夏天有VACA小牛角同大家大飲特飲,最新推出的Tritan運動水壺系列,Tritan是美國研發的最新塑膠物料,不含BPA(雙酚A),使用安全放心。食品級安全物料,獲得美國食物及藥品監督管理局(FDA)認證。具有高耐衝擊性及高耐用度,不易破裂,同時抗臭不吸味,耐熱度高,即使在高溫環境下,亦不會釋放出任何有害物質。
系列包括0.7/0.8公升TRITAN運動水壺配吸管、0.6/0.75公升TRITAN直飲運動水壺及0.5/0.7公升TRITAN搖搖杯,攪拌網格配合使用不同食材及水果,輕鬆調出你的專屬夏日特飲。想今個夏天大飲特飲,快啲去搶購Tritan運動水壺啦!
銷售點:ecLiving簡簡單單、ecLiving eshop、各大百貨及HKTVmall